ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Nokia Strona Główna » Ogloszenia

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostojk
Administrator
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nok.fora.pl

PostWysłany: Nie 10:09, 16 Lip 2006    Temat postu: Regulamin

I. OGÓLNE

1. Na forum obowiązuje kultura wypowiedzi - tzw. netykieta.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Użytkownik nie może używać takiego samego avatara ( emblematu ), jaki jest używany przez któregokolwiek z użytkowników uprzywilejowanych(Adminów,Moderatorów).
3. Prywatne sprawy typu "przyślij to do mnie na [link widoczny dla zalogowanych]" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM/PW). Posty tego typu będą usuwane.
4. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę. Osoby używające dwóch lub więcej kont będą karane włącznie z zablokowaniem dostępu do forum.
5. Surowo wzbronione jest wykorzystywanie Forum do rozsyłania spam'u pod groźbą zablokowania dostępu do forum.
6. Administracja nie odpowiada za posty napisane przez użytkowników, posty zawierające wyrazy niecenzuralne będą podlegać cenzurze, bądź zostaną usuniete a ich autor dostanie ostrzeżenie.
7. Prywatne utarczki i złośliwości będą traktowane jako obrażanie użytkownika i jako takie karane!
8. Zabrania się reklamowania Swoich Stron/For w innych działach, niż w dziale do tego przeznaczonym.
9. Regulamin obowiązuje WSZYTKICH użytkowników forum.
10. Administracja forum zastrzega sobie prawo do niestosowania się do regulaminu.
11. Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu lub jego fragmentów, o takiej sytuacji użytkownicy zostaną poinformowani.
12. Administrator/Moderator też jest człowiekiem i ma prawo się mylić i popełnić błąd.


II.POSTY

1. Odpowiadaj na temat.
2. Nie umieszczaj niepotrzebnych grafik(pomyśl o tych którzy mają słabe łącza i forum im sie długo ładuje).
3. Argumentuj swoje wypowiedzi i wnoś swoje zdanie do tematu. Posty bezsensowne, nie wnoszące nic do tematu(spam) będą kasowane! a ich autorzy mogą zostać ukarani.
4. Post ma być czytelny i zrozumiały. Niedozwolone jest pisanie "mmłodzieżowo" czyli np. MaM PrObLeMa, itp.
5. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
6. Zakaz propagowania w jakiejkolwiek formie zachowań uznawanych za obraźliwe w tym wszelkiej maści zboczeń i odchyleń psychicznych, mogących mieć negatywne skutki społeczne.
7. Zakaz umieszczania tego samego tematu w kilku działach(spam).
8. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
9. Zabrania się obrażania innych użytkowników w jakikolwiek sposób! W szczególności zabrania się obrażania godła państwowego, flagi oraz innych symboli narodowych!
10. Zabrania się użytkownikom użytkownikom upominania innych użytkowników(będzie to uważane za spam i jak takie karane), do raportowania naruszeń regulaminu służy guzik "Raportuj" znajdująca się przy każdym poście. Jego brak oznacza, że dany post został już zgłoszony.
11. Na forum dyskutujemy w naszym ojczystym języku. Wszyscy użytkownicy muszą przestrzegać zasad pisowni języka polskiego! (Jedynym tolerowanym odstępstwem może być brak 'ogonków').
12. Zabrania się nadużywania wyrazów wulgarnych, jak również "wersji wykropkowanych" i "wygwiazdkowanych" !


2. NOWE TEMATY

Jeśli tworzysz nowy temat upewnij się, że:

1. Wybrałeś odpowiedni dział.
2. Nie istnieje już podobny temat.
3. Nazwa i opis tematu powinna świadczyć o jego zawartości - ułatwi to jego wyszukiwanie.
4. Przed umieszczeniem tematu, należy przeczytać dodatkowe zasady dla działu, jeśli takowe są.
5. Sprawdź czy taki teamt już nie był już poruszany na forum, w tym celu użyj opcji „SZUKAJ”, stworzenie już istniejącego tematu będzie odbierane jako spam i jako takie karane!
6. W temacie używaj słów kluczowych łatwych do późniejszego wyszukiwania.
7. Zabrania się pisania w temacie "pomocy", "pomużcie", "jak to zrobić", "potrzebuje", i innych tego typu sformułowań, które nie opisują danego problemu
8. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiedniego działu, usuwane lub przenoszone do "KOSZa".
9. Stosuj w swoich tematach zasadę ”Jak mądrze zadawać pytania” ( [link widoczny dla zalogowanych] )


3. SYGNATURA

1. Sygnatura nie może zawierać się w więcej niż 10 linijkach tekstu
2. Sygnatura nie może zawierać więcej niż 5 obrazków


III. BAN


1. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
2. Alternatywą bana ( lżejszą wersją ) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez Moderatora.
3. Istnieje możliwość zdjęcia nadzoru, jeśli dana osoba poprawi swoje zachowanie.
4. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum. Także jednorazowe przewinienia uznane przez któregoś z administratorów/moderatorów za ciężkie mogą zaowocować tym samym bez uprzedniego upomnienia.



IV. ADMINISTRATOR I MODERATORZY


1. Moderatorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
2. Moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń (off topic).
3. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty.
4. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat (również uwagi dotyczące moderatorów) TYLKO w dziale Forum lub za pomocą systemu PM'ów.
5. Pamiętaj FORUM to nie książka skarg i zażaleń! Chcesz się na kogoś poskarżyć? Napisz PM do Administratora lub moderatora!
6. Administrator ma prawo usunąć daną osobę / post z Forum.
7. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
8. Administrator może nie stosować się do powyższych zasad i ograniczeń.
9. Administrator forum zastrzega prawo do ukarania Użytkownika, na podstawie tak zwanego zdrowego rozsądku.

Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Nokia Strona Główna » Ogloszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional




fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Regulamin